Jak je to s modulama v modules.conf?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Březen 17 14:25:35 CET 2004

Jirka Mares wrote/napsal:
:
: >prikazem "modconf" si modul nastavite pro automaticke zavedeni - on se
: >potom objevi v /etc/modules
: >
: >
: Super, funguje to. :-) Diky za radu.
: Jaky je tedy rozdil mezi /etc/modules.conf a /etc/modules???

   /etc/modules je Debianí specialitka, obsahuje seznam modulů, které se
                mají natahovat při startu
   /etc/modules.conf (či /etc/conf.modules, jedno z nich je deprecated)
                obsahuje konfiguraci pro modprobe

  S pozdravem

Věroš Kaplan
--