Volba distribuce (RH) na server - jsem z toho baletka

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Březen 17 15:43:31 CET 2004

	A co jineho byste po WhiteBoxLinuxu chtel nez preklad RHEL +
preklad vydavanych updatu?

	Predpokladam, ze freshrpms je support add-on, ktery ziskavate v
ramci zakoupeni RHEL => logicky se bez nej budete muset obejit...