FC1: IMAP & LDAP

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 17 17:40:34 CET 2004

Karel Salavec napsal(a):
> Zdravim!
>
> Podarilo se nekomu premluvit standardne dodavany IMAP ve Fedora Core 1 ke
> spolupraci se standardnim LDAP serverem? Pokud ano, tak jak?
> Lamu si na tom zuby uz nekolik dni a vysledek ... :-(
>
> Pripadny odkaz take potesi

Chtělo by to více údajů.

Jinak ldap nepoužívám, ale dovecot mě jako imap běhá OK :-)

Pouze se mě stalo že pár virů co mě přišli jsem nemohl smazat z mozilly,
ovšem nevím zda byl problém v mozille nebo imapu, prostě musel jsem ten
soubor smazat z konzole. :-(

|    ICQ    179223500                    |