Vzdaleny pristup na stroj za ADSL modemem

Robert Sulc linux na ctech.cz
Čtvrtek Březen 18 09:34:24 CET 2004

Pavel Lisy wrote:

>Chtel bych se zeptat,
>
>Mam pocitac pripojeny k internetu pres ADSL a chtel bych se k nemu
>vzdalene pripojovat (pres ssh, ...), ale vubec se mi na nej nedari ani
>pingnout. Stalo se mi to uz na dvou mistech, tak nevim.

Dobry den
Chtelo by to vice informaci
Ja mam pres adsl od IOL pripojen server na ktery je primo smerovana
posta pres MX zaznam, ssh mi funguje take.
Ctelo to dve veci pevnou IP adresu  a spravne nakonfigurovany modem ja
mam ASUS modem roter a nastvoval jsem ho s pomoci
placene linky telecomu. Modemu se musi rict kam ma smerovat provoz z
venku a vypmout v nem FW proste nastavit nat

Robert Sulc