i686 vs Athlon

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 18 10:44:54 CET 2004

On Thu, Mar 18, 2004 at 10:30:36AM +0100, David Hrbac wrote:
> Milane,
> dík za odpověď, ale to vím. Můj dotaz byl, jestli je vhodnější např u
> opensll použít balík i686 nebo i386. Já osobně na Athlonu používám i686
> balík.
> David

Dle toho, co jsem odpovedel, se da vydedukovat, ze je lepsi pouzit i686,
protoze se tam pouzivaji zajimave instrukce, ktere zvysi vykon pri
vypoctech kolem sifrovani. Proto take i686 baliky napr. v RH existuji.

Pouziti i386 je samozrejme mozne, ale prijdete o zvyseni vykonu (ktere
je pravdepodobne meritelne, kdyz uz si s tim dal distributor praci).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz