Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Březen 18 10:58:18 CET 2004

Barton Jaroslav wrote:
> Ja mam MDK 9.2 cooker a tenhle problem mam taky s MSI GeForce 2Ti

Jen tak cirou nahodou, nemate zapnute ACPI ?

Pouzivam take GForce a jednou jsem v dobrem rozmaru zapnul
podporu acpi (natahl modul a spustil acpid) abych mohl vypinat pc
cudlikem, a zacalo se mi to ve zcela nahodnych intervalech
kousat (vetsinou totalne, pomohl pouze reset).

Kdyz jsem acpi vypnul, vse se vratilo do normalniho stavu.

Taky s Nvidii neni vhodne pouzivat jakykoliv framebuffer
(vzniknou problemy podobneho charakteru - aspon u me).

Roman DAVID