Rozlozeni klavesnice czsk(us_cz_prog)

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 18 15:06:50 CET 2004

Dobry den,

ke svemu prekvapeni jsem zjistil, ze klavesnice ze subj.
(XFree86-4.3.0 nebo xlibs z Debiana) neni dodelana:-(
Uz sice vim, jak to dodelat, ale nemam moc casu a nechtel bych delat
zbytecnou praci. Nemate to prosim nekdo hotove?
Normalni cz nebo czsk(us_cz_qwerty) mi nevyhovuje, vzdycky se
ztratim. Jde mi hlavne o to, aby byly znaky vpravo ;:\/|"?... na mistech,
kde jsem zvykly z anglicke klavesnice, nabodenicka v podstate jen v hornim
radku. Jako byvala pred lety klavesnice cz_prog nebo tak nejak.

Diky predem.

Zdravi Jaroslav Honsa.