Rozlozeni klavesnice czsk(us_cz_prog)

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 18 16:25:57 CET 2004

On Thu, Mar 18, 2004 at 03:48:11PM +0100, Jan Marek wrote:

> Me funguje toto:
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Generic Keyboard"
>         Driver      "keyboard"
>         Option      "CoreKeyboard"
>         Option      "XkbRules" "xfree86"
>         Option      "XkbModel" "pc104"
>         Option      "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
>         Option      "XKbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
> EndSection
>
> Dalsi option je treba:
>         Option "XkbVariant" ",bksl"
> Std klavesnice je us, prepinani mezi ceskou a us je Alt+Shift.

Diky Honzo,

mne to taky funguje, ale nedocetl jsi muj dotaz do konce. Ja nechci
ceskou klavesnici, kde je vsechno vpravo od pismen jinak nez na
anglicke. Nikdy pak nenajdu spravnou zavorku a nejde mi prepinat mody ve
vi (:)... To vsichni s klavesnici prepinate i hlavu?

Jarda.