htb a parametr r2q

Vašek Černý vasekcerny na atlas.cz
Čtvrtek Březen 18 23:06:20 CET 2004

Ahoj,

vim ze tento problem byl asi uz hodnektrate prebiran, ale proste se priznam
radne jsem to nepochopil. Googloval jsem a nenasel zadne rozumne vysvetleni
a hlavne jak to pocitat. HTB my jede skvele, jenom bych chtel jeste
odstranit hlasky s logu typu HTB quantum of class 19999 is small......,
vzdyt to urcite znate.

Otazka 1:
docetl jsem se za se tato hodnota dopocitava automaticky, pokud si vypisu
class pomoci tc tak je tam stale default 10, coz asi neni to prave orechove

Otazka 2:
muzu tento parametr nastavit globalne pro vsechny skupiny??? Docetl jsem se
ze jo, ale ......Nebo musim nastavit pro kazdou skupinu zvlast???
Sit vypada asi takto, root je 2Mbit a skupiny se tam lisi od 64Kbit az po
512Kbit a proto tato otazka, lze tento parametr zadal globalne???

Moc dekuju za vasi trpelivost pri cteni!!!