Big trouble in little aic7xxx

Michal Maga maga na mailbox.sk
Pátek Březen 19 08:18:46 CET 2004

Mam na stole postarsie Pentium s on-board AIC-7870P scsi radicom.
Rad by som nainstalovat trustixa alebo slacka, ale nejako mi to moc nejde.
Problem je prave v tom radici... modul aic7xxx sa neloaduje resp. ziaden radic
nenachadza.
Po troch popoludniach cvicenia som prisiel na to, ze funguje aic7xxx_old, ten
vsak zas nemam v kerneli, len ako module a aj to len pod slacka.

Ak som to dobre pochopil, aic7xxx modul prevzal pod patronat priamo Adaptec ba
dokonca priamo Gibbs, aic7xxx_old ostava ako dovtedajsi stary ovladac v
kerneli. Preco ale aic7xxx nejde, resp. ako ho dokopat k tomu aby chodil...
nevie niekto helfnut?

M na gic