Ziskani parent pid urciteho procesu

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Pátek Březen 19 09:24:42 CET 2004

On 18/03/2004, Michal Morávek wrote:

> Dobry den,
> 	hledam zpusob, jak v cecku ziskat rodicovsky PID procesu podle
> PIDu, ktery dostanu na vstupu. Ceckovska funkce getppid() nema zadny
> parametr a vraci ppid pouze aktualniho procesu. Spousteni ps
> a parsovani vystupu, pripadne cteni z /proc mi prijde ponekud
> neohrabane, preci to musi jit nejak lepe... (a pokud mozno platformove
> nezavisle).

Rekl bych, ze nejpohodlnejsi a do jiste miry i prenositelne reseni bude
pres knihovnu gtop. Homepage mi ted nejede, ale myslim, ze bude soucasti
vetsiny novejsich linuxovych distribuci.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka