zvlasny problem z firewallom

Tomas Ferster tomasferster na zoznam.sk
Pátek Březen 19 12:24:20 CET 2004

Konecne to ide tak ako ma, fici to na 10500kB/s a to dokonca aj s
firewalovacimi pravidlami. bolo to naozaj o tych duplexoch. Mal som karty
nastavene na AUTONEGOTIATE v domneni ze predsa su inteligentne :). Zo strany
smerom k routeru to zistilo z neznamich pricin half duplex a tam sa to
zakusavalo. Dal som to explicitne na 100baseTx-FD a fici to OK. Ked to ale
donesiem zo sali do kancelarie tak to musim dat na AUTONEGOTIATE ono si to
sice tiez zisti 100baseTx-FD ale ked to dam explicitne tak tomu zasa sibe.

> Me zas napada spatna domluva mezi ful a halfduplexem sitovek ci swiche a
> sitovky.
>
> S pozdravem

Lipinsky ]--