Re: ncurses & SIGWINCH

Petr Vasicek petr851 na seznam.cz
Pátek Březen 19 22:43:58 CET 2004

No rad bych to zjistil, takze si procitam odpovidajici casti
zdrojaku ncurses-5.4 a nasel jsem tam takovy pekny prikladek
v curses-5.4/test/view.c, ktery se nachazi tez na URL

http://www.opensource.apple.com/darwinsource/10.3/ncurses-8.1/ncurses/test/view.c

a tam zadne sleep() nepouzivaji a presto se ten proces chova
k systemu uctive :)

Staci me jen postrcit spravnym smerem/odkazem, jsem zvykly se
vsechno ucit sam z dokumentaci, prikladu a zdrojaku. To je ostatne
to, co me na svete OSS fascinuje. Ve starickem DOSu (i kdyz i tam
byl dostupny flat model;) nikdy nebylo tolik materialu ke studiu,
tim min pak tak erudovanych a od takovych profiku jako je kolem GNU
sw bezne.

Rozhodne nechci byt neuctivy (za vasi radu dekuji!!), ale rad bych
poprosil radu nekoho kdo veci skutecne rozumi do hloubky. Vim, ze zde
v konferenci takovych lidi nekolik je... ;)

Jeste jednou diky,
Petr Vasicek
Contactel. Příjemně rychlá komunikace. Internet, hlas, data.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70016%26url=http://www.contactel.cz