Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Barton Jaroslav jaroslav.barton na sh.cvut.cz
Sobota Březen 20 00:53:49 CET 2004

	Jelikoz sem po pocitaci chvili nechtel 3D, az dnes(vcera) a tak dnes
vytuhl tak uz sem mel v upravene lilo.conf s tim aby se jadru predaly
doporucene parametry. A jeste sem se dival do biosu a mel sem zapnute
fast writes. Mozna tohle byl problem. Slysel sem ze to moc nefunguje
(zpusobuje problemy), ale v M$ XP to jelo (na win98 to mrzlo, ale to
mi uz ted po letech nedoslo,az dnes(vcera)) a na kernelech rady 2.4.x
taky...

No po restaru dostal 3D zatez a jeste se v logu neobjevila takova ta
vecicka... vite co myslim.

Takze pokud mate take problemy:
	1) vypnete Fast writes v biosu
	2) pridejte volbu jadru: noapic a pokud mate Athlona/Duron tak jeste
mem=nopentium.

jeste nevim cim to bylo presne, ale az budu priste restartovat tak se
na to zkusim mrknout.

Jarda