vixie cron neposila emailem vystupy

Ondřej Svoboda - WEBMADE ondrej.svoboda na webmade.cz
Sobota Březen 20 08:16:00 CET 2004

ZP> onehda jsme narazili na podobny problem, zkuste jeste v tom /etc/crontab
ZP> nastavit SHELL=/bin/bash (treba pod to MAILTO...)

toto nepomohlo, mel jsem tam jiz predtim SHELL=/bin/sh

ted vypada konfigurak takto:
#SHELL=/bin/sh
PATH=/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin
MAILTO=root
SHELL=/bin/bash

pokud udelam pravidlo:
* *     * * *   root echo test | sendmail root
nebo
* *     * * *   root echo test | mail root

tak email prijde. takze treba spatnou cestou k problem je ze
prijde vzdy, i kdyz by vykonavany skript nemel zadny vystup,
takze se to pouzit jako nahrada neda :/

os