(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Barton Jaroslav jaroslav.barton na sh.cvut.cz
Neděle Březen 21 11:24:52 CET 2004

Tak sem to jeste nevyresil. Ted i pres to ze uz mam kernel bez FB,
APIC a mam danou volbu mem=nopentium tak to vymrzlo. Tak sem ho jeste
zkusil zkompilovat bez usb a fire wire. Snad uz to bude konecne
fungovat.
Jarda