Signály přes paralelní port

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Březen 21 17:24:51 CET 2004

   From: "P.L." <plnews na seznam.cz>
   Date: Sun, 21 Mar 2004 12:51:37 +0100

Dobrý den,

   > potřeboval bych do Linuxu zavést několik signálů (spínače), u kterých
   > by Linux reagoval na změnu stavu (sepnutí nebo rozepnutí) spuštěním
   > nějakého příkazu s parametry (konkrétně přes připojený mobil by buď
   > vytočil číslo nebo poslal SMS). Protože mám oba sériové porty
   > obsazené, tak bych to chtěl zprovoznit přes paralelní port. Máte s tím
   > někdo zkušenosti, nějaké řešení nebo odkazy na nějaké řešení?

- doplňující víceportová sériová karta v ceně do 500 Kč -> problém převeden
  na problém s již známým řešením (odpadne problém s nutností investovat
  vlastní čas do hledání řešení na par. port)

- http://freshmeat.net/projects/pport/,
  http://freshmeat.net/projects/parapin/,
  http://freshmeat.net/projects/k74/

Nevěřím, že jste před položením dotazu opravdu hledal jeho řešení :-(
--
Pavel Janík

panic("bad_user_access_length executed (not cool, dude)");
                  -- 2.0.38 kernel/panic.c