mc - priradenie suboru *.iso

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Březen 21 20:41:39 CET 2004

On Sun, 21 Mar 2004, Patrik Skovajsa wrote:

> dd,
> ma na disku vela iso obrazov cdciek a chem spravit aby ich mc otvaral ako aj ine archivy.
> Problem je v tom ze ked pod open pridam mount -o loop %f /mnt/iso tak to nefacha vadi tomu asi to ze %f neni na konci riadku.
> Samozrejme ze som root.
>
> Dik za kazdy napad

Nepripada mi to jako zrovna idealni zpusob.

- musite byt root nebo pouzivat nejaky suid wrapper
- musite nejak vyresit odmontovavani, coz nemusi byt zrovna snadno
  realizovatelne
- pocet loop zarizeni je omezen (standardne na 8)

Spise bych hledal nejakou userspace utilitu, ktera s iso9660 umi pracovat
(nedavno jsem nejakou takovou videl, jmeno si nepamatuju, google je vas
pritel).

-- Honza Houstek