Re: Problemy s xfs, neposkytuje fonty, ale měl by

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Neděle Březen 21 21:23:41 CET 2004

Martin Kamín ZULU wrote:

DV,

(Předem: XFS mně funguje.)

> Section "Files"
>     FontPath "tcp/localhost:7100"

Zkuste
FontPath "unix/:7100"

> Ale když se na něj dotážu z jinému Xserveru na jiném stroji:
> X :1 -fp 192.168.1.2:7100
> Could not init font path element 192.168.1.2:7100, removing from list!

Nemůže tam hrát roli /etc/hosts? Jak pozná, co je 'localhost'? Já jsem
to tedy zkoušel i takto:

FontPath "tcp/127.0.0.1:7100"

a funguje.

> Fatal server error:
> could not open default font 'fixed'

Lze sdílet i fixed fonty? Domnívám se, že ne - jsou chápány jako
systémové a tudíž nezbytné. Ale fixme.

> Absolutně nevím, kde ještě může být problém, protože na internetu se tento
> problém sice řeší 1000x, ale vždy postupem , který jsem už provedl a
> zkontroloval. Napadá někoho, kde ještě může být problém?

Nemyslím to nijak zle, ale man xfs. Četl to jsem to hodněkrát a vždycky
jsem našel něco 'nového'.

> nezdařeném pokusu zkontaktovat fontserver se použijí místní fonty. Log na
> serveru (messages) nehlásí vůbec nic.

A máte v konfiguráku "use-syslog=on"?

--vo

--