Re: ncurses & SIGWINCH

Petr Vasicek petr851 na seznam.cz
Pondělí Březen 22 10:07:05 CET 2004

> Uz je to dlho, co som sa hral s ncurses, ale mozno toto bude ono:
> man nodelay
> Pripadne vseobecnejsie man ncurses.

Diky, ale o tom pochopitelne vim a manualove stranky jsem spolu se vsim
co se dalo najit na netu precetl a vstrebal drive nez jsem sem psal.
Nemluve o studiu samotnych zdrojaku curses. :) Problem s tim souvisejici
je to:
> 3) Jak udelat - obecne - smycku typu co jsem popisoval a pri
> tom pouzit jen nezbytne nutne _minimum_ casu CPU?

Ale myslim, ze s nodelay() to asi jinak udelat nepujde, nez nejaky usleep().
Co me vrta hlavou je proc v tom test/view.c i pres nodelay() nikde zadne
sleep nemaji! Kazdopadne diky za odpoved!!

Petr Vasicek
Nakup ojeteho vozu ...  nonstop a v pohode na http://www.vyzkouseno.cz