Edimax EW-7126 PCI s Chipset Realtek 8180L

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 22 10:16:28 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004, oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> Pokud se nepletu, je modul napul binarni a bezi jen s jadrem konkretni
> verze. S ovladacem nejsou pry moc dobre zkusenosti...

Modul neni napul binarni, je tak z 95% binarni, zdrojaky jsou jen od
"obalky", ktera to ma zaintegrovat do kernelu. Zjevne je i ta obalka
udelana dost blbe, protoze mi to pravidelne padalo na kernel panic nebo
nastal deadlock pri insmod.

Pokud bych se mi podarilo potlacit nutkani tu kartu rozdupat, tak bych asi
experimenty zacal s tim RH kernelem, kteremu je ten binarni modul sity "na
miru", a teprve pak se snazil to zprovoznit na necem, co tam ma byt
finalne.

-- Honza Houstek