Edimax EW-7126 PCI s Chipset Realtek 8180L

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Březen 22 10:35:07 CET 2004

> Modul neni napul binarni, je tak z 95% binarni, zdrojaky jsou
> jen od "obalky", ktera to ma zaintegrovat do kernelu. Zjevne
> je i ta obalka udelana dost blbe, protoze mi to pravidelne
> padalo na kernel panic nebo nastal deadlock pri insmod.
>
> Pokud bych se mi podarilo potlacit nutkani tu kartu rozdupat,
> tak bych asi experimenty zacal s tim RH kernelem, kteremu je
> ten binarni modul sity "na miru", a teprve pak se snazil to
> zprovoznit na necem, co tam ma byt finalne.

Driverov k RTL8180L poznam 5 roznych verzii (od Realteku). Tri binarne,
pre RH 7.1, 7.2, 7.3, ktore vyzaduju -custom jadro, teza zinstalovat
RPM zdrojaky jadra, nakompilovat, a spustit. Dalsie dva su "v
zdrojakoch" -
teda ako hovorite, 95% binarka, 5% zdrojakova obalka. Jedna verzia je
Pre gcc 2.96, druha pre 3.0.3. Podla README to ide celkom dobre
rozchodit
aj na inych jadrach.