Edimax EW-7126 PCI s Chipset Realtek 8180L

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Březen 22 11:00:25 CET 2004

> Neco takoveho se tam skutecne pise, proto jsem to take v
> dobre vire zkousel. Skoncilo to oopsy nebo deadlocky.
> Nepopiram, ze to jde, ale asi k tomu bude potreba znacna
> davka stesti, a Mars v opozici s Jupiterem.
>
> Jak stabilni je ten ovladac, kdyz uz se ho podari rozchodit?

Absolutne. Jedna skusenost je z mojho PC, kde mam kartu zinstalovanu a
chodivu absolutne bez problemov cca mesiac (je na trhu relativne
kratko, takze nejake extenzivne skusenosti sa ani ocakavat
nedaju). Pre stabilitu hovori aj to, ze rovnaky chip s rovnakym
driverom je bundlovany do Realtek AP-ciek, ktore zacali masivny
utok na svetovy trh. Z dlhodobeho pohladu by som sa stability na linuxe
nebal, pretoze samotny vyrobca stavia svoje zariadenia na Linuxe, takze
ak to este nie je stopercentne teraz, malo by to byt casom lepsie a
lepsie.