Postfix a logovani

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pondělí Březen 22 11:32:19 CET 2004

Zdravim,
netusite nekdo, jak donutit Postfix, aby si vytvoril logy a zapisoval do nich?
Jestli se nepletu, mely by to byt /var/log/mail, /var/log/mail.err a
/var/log/mail.warn - aspon do nich zapisoval, nez jsem je, blbec, smazal v
domneni, ze si neexistujici log postfix zalozi. Nepomohlo ani rucni vytvoreni
s pravy rootu (user i group), ani restart postfixu. ed mi nechce Postfix
posilat postu ven (resp. jen nekam, podeziram DNS), ale bez logu nemuzu nic
najit. Loglevel mam na 3, Postfix 2.0.14, SuSE 9.0CZ, v main.cf nemam jmeno logu
uvedene (jde to vubec?)

Dik mooc!