Postfix a logovani

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 22 12:57:32 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004, Tibor Pittich wrote:

> postfix zapisuje do logov pomocou syslog demona. takze po zmazani log
> suborov je potrebne restartovat syslog demona a tieto subory budu/mali
> by byt znova vytvorene.
>
> zaujimave citanie: (man) /etc/syslog.conf

Ještě doplním důležitou poučku pro zápisníček administrátora:

Pokud z nějakého důvodu potřebujete smazat logy, které jsou s největší
pravděpodobností otevřeny právě běžícím programem, pak má jejich prosté
smazání většinou nečekaný výsledek, např. může dojít k pádu aplikace.

Správné je používat příkaz: cat /dev/null > soubor.log

R.V.