Postfix a logovani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 22 14:41:44 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004, Martin Pokorny wrote:

> Opravdu dekuji za radu! man 8 syslogd i man 5 syslog.conf mam prectene, ale
> nic, co by mi pomohlo, jsem nenasel. Hlavne mi unika, proc vrtat do
> konfiguraci, ktere pred smazanim logu fungovaly. To, ze jsem udelal chybu uz

:-) Doporucuji v klidu proverit nasledujici -

'postconf | grep log'  by mel obsahovat radky

syslog_facility = mail
syslog_name = postfix

pak v /etc/syslog.conf zkontorlovat kam vedou odkazy na mail :

*.info;mail.none;authpriv.none                          /var/log/messages
mail.*                                                  /var/log/maillog

a zkontrolovat zda ty soubory jsou na miste a zda do nich lze zapisovat.
Pak zastavit syslog a zkontrolovat zda opravdu neni. Pak spustit syslog
a zkontrolovoat zda opravdu je. V konfiguracnich souborech proverit zda
neobsahuji preklep, blby konec radku apod...