hromadna zmena ctime souboru filesystemu

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Pondělí Březen 22 18:02:37 CET 2004

Robert Pospíchal pise:
> mam nasledujici problem, dostal se mi pod ruce server, kde logy v adresari
> /var/log maji ctime 1980 a logrotate si s nimi neumi poradit, i kdyz je cas
> na serveru nastaven korektne, tak pri instalaci mel zrejme 1980, coz
> vykazuje vetsina souboru ve filesystemu, ne -li vsechny. Jak na hromadnou
> zmenu ctime, alespon aby byl nejak relany treba 1.1.2003 nebo tak nejak?
>
> PS: Zatim zlobi pouze logrotate, ale i tak, takze by zrejme stacilo v
> runlevelu 1 vykopirovat a nakopirovat /var/log nekam pryc a zpet, je nejake
> reseni i bez toho vykopirovani?
	Jedno reseni by mohlo byt zalozeno na pouziti prikazu
find (1), xargs (1) a touch (1).
Krome toho by nebylo od veci datum spravne nastavovat, nedavno se tu
psalo o ntpd, ntpdate, rdate a alternativach.

--

--Zdenek <pytela na phil.muni.cz>