Prikaz make mrproper v tvorbe Linux from scratch.

Nakor nakor na volny.cz
Pondělí Březen 22 20:11:24 CET 2004

Ahoj,

pro provedeni daneho prikazu se musi postupovat nasledovne (tedy alespon
ja to tak resim):
1) rozbalit vsechny sources do nejakeho toho adresare
2) vleze se do adresare linux-2.4.22
3) zada se zminene "make mrproper"
4) az ted se kopiruji headers

Cele je to proto, aby bylo vycisteno tree (jek je zmineno).

     Nakor

P.S. Nejak nemam poradny pristup k e-mailu, takze proto tak pozde :-(

P.S. II: vetsina prikazu (krome snad 5-ti) se spousti primo z adresare
daneho programu, ve kterem je program ulozen - mohu poskytnout
jednoduche skripty.