samba cas vytvoreni vs. cas zmeny

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 22 23:47:33 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004, josse wrote:

> Jde mi hlavne o cas Created (Modified) ! Zarazi me ty casy, ale ty pro
> muj pripad nejsou dulezite, staci datum.

UNIX nevede "created", on je to taky dost tezko pouzitelny udaj; kdyz
soubor zkopiruju, je nebo neni to vytvoreni? Pokud ano, tak je ta polozka
dost zbytecna, pokud ne, jak rozlisit zkopirovani od jineho zpusobu
vytvoreni?

Kdysi jsem videl snahu to sambu naucit, ty udaje se mely ukladat v EA
(pochopitelne to vyzaduje system a filesystem, ktery to podporuje). Ale
jestli se to realizovalo nevim (v sambe 2.2.8a to neni).

-- Honza Houstek