Postfix a logovani

Martin Pokorny konf na cronax.com
Úterý Březen 23 00:33:28 CET 2004

Jan Houstek napsal(a):

>Hluboce se omlouvam, ze jsem si dovolil vam radit, uz to vickrat neudelam.
>
>Kdybyste si tu dokumentaci precetl a zapojil mozek, tak byste to skutecne
>vyresil vytvorenim logu a restartem syslogd (ktery jsem do te rady psal).
>
>-- Honza Houstek

Radil? 2x zopakovat, ze si mam precist, co jsem cetl a teprve pak se na
neco ptat? To je rada? A napsat druhou cast vaseho posledniho souveti
rovnou a slusne, to by asi utrpelo vase ego nebo vam upadly prsty, ze?
Vsechno je popsano v manualech ... a kdyby se chovali vsichni jako vy,
tak konference nemuseji byt. Ze ctenim konferenci vubec ztracite cas?
Ale nechme toho, to do konfery nepatri!
Martin