mars

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Úterý Březen 23 08:27:57 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004 22:10:41 +0100
"Ondrej Svoboda" <ondrej.svoboda na webmade.cz> wrote:

> zdravim vas,
> zajimal by me nazor nekoho kdo ma zkusenosti s novelovou emulaci na
> linuxu MARS pripadne nejakou jinou. Jak moc je to stabilni a tak.
>
> diky os

nevim jak nynii ... opustil jsem to tak pred 3ma lety

.... stabilni ... byl porod najit a otestovat
dostatecne funkcni verzi marsu a urovne emulace ...
navic jsem sel cestou vlastniho rip daemona ... protoze
to delalo jeste trosku neco jineho ...

navic jsem potom mel problemy s ms-klienty pro novell
ale s nativnima netware pro win i s vlm nakonec i se staryma
netx ... to slo ... ale co z toho ...
pokud pro to nemate opravdu vazny duvod tak
to puste k vode ... ipx, netware a bindery je davno mrtvo ..
 dneska uz i Novell klienti moc s bindery nekamaradej ...
 proste histore... hezka a daavna ...

dokonce mi to i nekde jeste preziva
jako minifile server a print server ... ale spis z lenosti
a kvuli tomu -> ze co chodi na to se nesaha ... -)))
kdyz tak pomuzu soukrome