USB-2.0 ramecek + WD200GB disk

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Březen 23 16:55:04 CET 2004

DD,

 dostal se mi do ruky USB-2.0 5,25" ramecek s externim napajenim (cinska
provenience, zadny oznaceny vyrobce) a tak jsem ho cely nateseny chtel
vyzkouset.

 Bohuzek k nemu mam 200GB disk, pisu bohuzel, protoze ta mrcha s tim
nefunguje. Kdyz tam dam treba 40GB disk, tak to jakz takz bezi (RH-9++).

Podotykam, ze napajeni disku je 5V/0.8A a 12V/0.75A zatimco na zdroji je
uvedeno 5V/1.5A a 12V/1.8A, tedy rezerva je IMO dostatecna.
Druhym podotekem muze byt, ze nezalezi na operacnim systemu, kde to zkousim. S
200GB diskem to nejede ani pod Widlema ani pod Linuxem.

 Mate nekdo podobne zkusenosti, ze velky disk si nerozumi s USB mass storage
zarizenim? Popripade, jak zjistit vice informaci o tom zarizeni (ramecku) ...

 Diky, z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu