ANNOUNCE: aspell s podporou UTF-8 (prerelease pro otestování)

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Úterý Březen 23 22:22:31 CET 2004

Quoting Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz>:

> Dobrý den,
>
> do programu Aspell jeho autor (Kevin Atkinson) začlenil podporu UTF-8
> kódování. Využil jsem příležitosti a na níže uvedených adresách najdete
> příslušné balíčky (včetně balíčku aspell033 pro zachování zpětné
> kompatibility, resp. starší verze knihoven) včetně databází slov i pro
> ostatní jazyky (český slovník je aktualizován na poslední verzi od Petra
> Koláře).

Omlouvám se, že můj příspěvek je trošku mimo obsah této zprávy, ale měl bych
dotaz, který s tímto balíkem přeci jen souvisí.

Nevíte někdo, proč je vysledný balíček tak velký ve srovnání s ostatními
jazyky?
Když to srovnám se slovenskou verzí, tak balíček v distribuci Mandrake 10.0 má
cca 8MB a v případě češtiny je to cca 17MB, čili dvojnásobek?
Co je příčinou, pokud to tedy někdo ví, tak výrazné velikosti balíčku?
To máme opravdu tak "bohatý" jazyk?

Tato velikost je dost velkou "diskriminací" při sestavování distribucí, např. v
Community Edition zmíněné distribuce Mandrakelinux aspell-cs nenajdete...

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12