OT flame HOWTO switch

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Březen 24 03:00:29 CET 2004

On Tue, 23 Mar 2004, Anti.Trust wrote:

> [...]
> 4B. SW su medzi sebou spojene medzi sebou na *vsetkych* 100Mbit portoch
> (port1_SW1--port1_SW2+port2_SW1--port2_SW2+port3_SW1--port3_SW2 ...)
> Teoreticky su prepojene 7*100Mbit
> 6. Nebavime sa o bondingu a nijako tuto moznost nexceme vyuzit.

Hmmm, ale bonding je presne to, co v tomto pripade potrebujete. Jinak tam
tak akorat vyrobite smycku, kterou v lepsim pripade STP nebo nejaky jiny
mechanismus detekuje a vsechny spoje az na jeden deaktivuje, v horsim
pripade to neudela a switche se vam po par sekundach zahlti exponencielne
se mnozicimi broadcasty.

> Sry za OTcko, ale nemame switche (nie s gbit uplinkom) a odpoved moze
> byt celkovo zaujimava, hoci v praxi by sme uprednostnili (kabelaz,
> robota, cena) asi ine riesenie.

No to co popisujete se da vyresit primym propojenim tech dvou stroju
vhodnym kabelem (bez obou switchu).

Nejak mi neni jasne, co vlastne od toho Gbitu chcete.

V kazdem pripade jste znacne OT a dost ctenaru tohoto listu vcetne me by
uvitalo, kdyby jste tyto problemy resil jinde.

-- Honza Houstek