Oznaceni disku /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Březen 24 15:25:53 CET 2004

On Wed, Mar 24, 2004 at 12:09:17PM +0100, Martin 'Megac' Mokry wrote:

> Sorac ale to je rada s takou informacnou hodnotou asi ako:
>
> - Vzdy pri strelbe puskou na terc trafim o 5 cm vpravo od toho miesta
>   kam mierim
> = Tak prestan strielat ...
>
> Spravna odpoved by mala byt nieco ako:
> = Skontroluj si mieridla, pravdepodobne budu trosku ohnute.
>
> A co sa tyka dlhych nazvov devicov - napada ma skusit novsie verzie
> nastrojov ako "df" a "mount" ...

Zkontrolujte si cely system, byte po byte-u a zjistite, ze se to vypina
v kernelu -> File system -> devfs. Pokud devfs v kernelu zakompilovany
nebude (coz brzy doufam uplne vyhodi), budou se pouzivat klasicke
soubory v adresari /dev/.

-- Dalibor Straka