System na udrzbu minidistribuce [WAS: OT: distro na router]

Ret - Timeless ret na timeless.cz
Středa Březen 24 16:33:09 CET 2004

Zkousel jsem rucne osekavat slackware 9.1, dostal jsem se na nejakych 88
pri jakesi minimalni instalaci a fungoval, ackoliv nevim, mozna spousta
dulezitych veci chybela, jen jsem nemal cas testovat co vsechno. Chtel
jsem hlavne dosahnout toho, abych minimalizoval naroky zakladniho
systemu. Dal jsem se tedy do rucniho osekavani a prubezne testoval
vysledky prace. Pri 60-ti MB to jeste slapalo, pak jsem se dostal na
nejakych 55MB a system uz nebyl schopen nastartovat. Daval jsem si pri
tom obzvlaste velky pozor na to, co vlastne mazu, ale s nejvetsi
pravdepodobnosti jsem v zaveru sveho snazeni udelal nekde chybu a smazal
neco, co jsem smazat nemel. Verim tomu, ze by se dalo jit jeste dale,
ale i jen timto jsem stravil bez mala cely den, tak nevim, jestli to
vubec za tu namahu stoji a dost pochybuji o tom, ze by se naslo funkcni
udelatko, ktere by tohle dokazalo udelat samo, aniz by se stalo to co
me. Ale sam jsem zvedavy, dejte kdyztak potom vedet, kdyby se to povedlo.

[ret]