dynamicka VPN

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Březen 24 21:00:17 CET 2004

Jan Satko wrote/napsal:
: Zdravim.
: Hladam nejake riesenie, ktore si predstavujem nasledovne.
: Clovek s notebookom sa niekde pripoji na net. Na notebooku (asi s windows)
: pusti nejaku aplikaciu, ktora sa sifrovane spoji s linuxom (nejaky
: VPN demon ?) a ked sa podari autentifikacia, tak notebook dostane nejake
: lokalne (VPNkove) IP-cko aby mohol byt routrom preroutovany do vnutornej
: siete, kde budu nejake servery. Ked ho to prestane bavit, tak nejakym
: kliknutim sa "odhlasi" a zrusi sa VPN-ka.
:
: Vedel by ma niekto nasmerovat na nejake riesenie ? Vsade som sa zatial
: docital iba o pevnych variantach t.j. router-router a VPN natvrdo.
: Vdaka.

   OpenVPN   http://openvpn.sf.net/,  funguje na Linuxu i na Windows bez
patchů  do jádra a větší magie (což je ve srovnání s CIPE velkou
výhodou). Subjektivně mi připadne rychlejší než CIPE.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster