cvakani HD v notebooku

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Březen 25 14:59:38 CET 2004

On Thursday 25 of March 2004 14:57, Miroslav Kubiczek wrote:
> Zdravim,
> obcas (cca 1x za 14 dnu) mi zacina notebook vydavat neprijemne cvakave
> zvuky z harddisku (podobne provozu siciho stroje :-)). Pouzivam Reiserfs
> 3.6 journal na suse 9.0 - HW: fujitsu siemens lifebook E4010D. Bojim se, ze
> se deje neco nekaleho a ze hrozi poskozeni HD - stejne jako u koleky. Na
> vyrobce se bohuzel nemohu obratit, jelikoz podporuje jen ms-windows.

to neni vec operacni systemu, proste si hlavicky nekde skrtnou o povrch nebo
nejaky jiny problem. Rozhodne si zazalohujte data, provedte nejaky
diagnostickym nastrojem k tomu urcenym testy a pripadne reklamujte disk

Co je to za vyrobce, ktery neruci za sve vyrobky ??

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu