DLink DWL520+

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Březen 25 15:54:04 CET 2004

> Akosi nechapem, preco vyrobcovia propaguju 256bitovy WEP, ked
> ako pisete, dlzka kluca ne irelevantna ? Ja som to totizto
> doteraz chapal (asi zle) tak, ze odchytim niekolko ramcov a
> potom si z toho za pomoci poskladam kluc (airsnort to za mna
> spravi). A kedze 256bitovy kluc je 2x tak dlhy, tak by mi to
> malo trvat podstatne dlhsie.

s wepom je principialny problem. dlhsi kluc znamena dlhsi cas na
jeho zistenie, ale ten cas je stale relativne kratky, je v ludskych
silach tolko pockat. okrem toho, pri zariadeniach s ktorymi som
skusal wep (cca rok dozadu) znamenal wep cititelne znizenie
priepustnosti. mozno na novych je to ine, ale osobne wep nepouzivam
a namiesto toho encryptujem IP vrstvu, taketo zabezpecenie nema
principialne trhliny.