posilani SMS z mobilu bez preruseni gprs spojeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 26 16:08:41 CET 2004

Jaroslav Lukesh wrote:
> [...]

Mozna je to OT, ale mam jeste jeden poznatek a nevim, jestli to nahodou
nesouvisi s linuxem.

Takze jsa pripojen pres gprs, nekdo mi zavola (nemam vypozorovano jestli
je to ikdyz volam ja), tak zhruba po 5-10 minutach hovoru telefon pipne
a pta se jestli pokracovat ve spojeni (kdyz mu neodpovim, protistrana
nic neuslysi a po chvili se hovor sam ukonci). Vzapeti nato spadne ppp
spojeni a rfcomm hlasi:

... tohle hlasi kdyz spojeni je OK

Connected /dev/rfcomm0 to XX:XX:XX:XX:XX on channel 1
Press CTRL-C for hangup

... tohle zahlasi kdyz to slitne

Disconnected

... ty dve hlasky se pak ruzne opakuji

Can't connect RFCOMM socket: Connection timed out
Can't connect RFCOMM socket: Device or resource busy

...do doby nez vypnu a zapnu telefon, pak se objevi spojeni:

Connected /dev/rfcomm0 to XX:XX:XX:XX:XX on channel 1
Press CTRL-C for hangup

Je otazka, jestli ten telefon pres bluetooth neco nevyvadi, co vede k
tomu ze mu linux treba vynada a telefon se stane pro BT nepouzitelny.

Stava se to nekomu i ve woknech? (trosku provokativni dotaz, ale
zajimalo by mne to).

DEkuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!