Instalace Linuxu z ISO bez vypalovani

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Pátek Březen 26 18:11:39 CET 2004

Tomas Valusek wrote:

> Dobry den,
>
> stahl jsem si ISO obrazy Debianu 3.0 (Woody) a chtel bych ho zkusit
> nainstalovat. Nechce se mi ty ISO soubory vypalovat na CD a nejradsi bych ve
> WoknechXP pustil nejaky .exe soubor, kteremu bych predal jako parametr
> umisteni prvniho ISO obrazu, ze ktereho by zacala instalace. Jde to?
> Existuje podobne reseni i pro jine distribuce (Fedora, Slackware apod.)?
> Predem dekuji.
>
> Tomas Valusek

Debian:
Napalit prve CD
Nainstalovat zakl. system [boot from CD]
namontovat ISOs [AFAIK staci 2-6]
nainstalovat proftpd
spristupnit ISOs cez proftpd [a je to v celej sieti]
   alebo
vim /etc/apt/sources.list a ako zdroj zadat cdrom [ak ide o instlaciu na
1 stroj] - ak sa nemylim, tak to tak aj defaultne Woody spravi

man sources.list
man proftpd

zakl. (bez GUI) instalacia je pouzitelna aj ta z 1. CD
popr. ak je internet, tak stacia 1. dva body
potom dotahat a upgradnut z Netu

Peter

www.lentus.sk