ANNOUNCE: aspell s podporou UTF-8 (prerelease pro otestování)

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Březen 29 07:55:05 CEST 2004

On Wed, Mar 24, 2004 at 09:47:27AM +0100, Miloslav Trmac wrote:

> I s podporou affix compression, pridanou do pre verzi nekdy v unoru?
> 	Mirek

Petrovi Kolarovi jsem o podpore affixu psal. Pokud se najde nekdo (jako
treba on), kdo si najde cas na zmenu formatu databaze slov, pak by to
mohlo byt lepsi (aspell ma slovniky jazyku u sebe na aspell.net).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz