rw na ntfs

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 29 06:57:45 CEST 2004

Vladimir Naprstek wrote:
> Zdravim,
> nejak nemohu prijit na to, jak zapisovat na ntfs partition (2.6.4).
> Podporu zapisu mam zakompilovanou, Documentation/filesystems/ntfs.txt
> jsem procetl a nic jsem nenasel. Zkusil jsem si hrat s maskou (nastavil
> jsem i 777) a stale mi pri pristupu system hlasi, ze operation not
> permited (hral jsem si jako root). Zapnul jsem si i debug (zakompiloval
> do jadra), ale zadne zpravy jsem v messages ani v syslogu nenasel...

Na to se používá soft jakéhosi čecha, co používá origo DLLka z NTček
(není to zas tak moc nelegální neboť když už na tom disku máte ntfs,
máte i ty wokna, žeano - a když už máte licenci, tak pro svoji potřebu
to dle českého AZ modifikovat či použít jak chcete). Na jméno projektu
si němůžu vzpomenout, pomůže někdo?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!