Zajímavý výtuh

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 29 10:10:57 CEST 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:
 > Doporucuju overit, ze se jedna skutecne o vytuh,
 > nikoli jen o nefunkcnost klavesnice/mysi. Ping
 > po siti take nefunguje?

Nebylo odkud, a ani mi tam ssh nejede. Sice děcka maji cosi ze srotu
poskladane, ale sit jeste nemam takze i na malovani s tuxpaintem
(mimochodem vynikajici progrma pro decka 3-8) maji pustene druhe Xy (aby
mi nerozvrtali rozdelanou praci) a chodi kdy uz je pustim (na tom srotu
tuxpaint nejede).

Jo a videliste uz Kstars? Decka (teda ty starsi) u mlhovin a hvezdokup
stravili skoro celou nedeli. No, ja taky :o)

Omlouvam se za OT ukecane dovetky kdyby nekoho poburovaly...

Tomá? Sukdol wrote:
> Kdyz se rozblika caps a scrool je to kernel panic. Cetl sem, ze jen sviti ale
> stejne. Kernel panic muze udelat i chybne nastaveni, ale prave proto ze
> neblika bych zase rekl ze je to hardware. Kazdopadne je to moc malo informaci
> na jakykoliv zaver.

Dekuji. Ja ovsem take o moc vic nevim. kliknul jsem v konqueroru na link
   (co sel ven, ne na localhost) a po chvililicce (do dvou vterin) vytuh
byl na svete. Ale ani mobilfoun mi nezarval, ze nema spojeni pres BT,
teprve az kdy jsem pecku off/on-oval.

Zeby? Je to n6310i a uz jsem s ni nekolikrat malem svihnul o zed kvuli
tomu jak zachazi s BT... BT-USB adapter vsak vzdycky fungoval, jedine co
nekolikrat za den vytuhlo byl ten telefon (nebo dneska taky pekne vytuhl
cely gprs errortel v JM kraji).

Holt uvidime, asi budu muset pomalejc klikat na linky co vedou nekam ven ;-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!