Off topic : vetrak

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Pondělí Březen 29 10:31:35 CEST 2004

On Mon, 29 Mar 2004 11:07:29 +0200 (CEST)
"Jirka Zeman" <jirka.zemos na seznam.cz> wrote:

> Dobry den.
>
> Omlouvam se za dotaz mimo zamereni konference, ale mam tento problem. Chtel jsem si vycistit vetrak na CPU a tak jsem ho sundal. Kdyz jsem ho pak spatky nasadil, tak se mi pocitac rozbehl na 5 sekund a pak se vypl. Pak se mi uz ani nerozbehl. Myslim ze jsem smazal trochu stribrne pasty nanesene mezi CPU a chladic vetarku. Nemuze to byt tim? Mam prcesor AMD Duron 1,3GHz.

... nechladi a nechladii ... teda von by chladil ale teplo
k nemu netece a netece .... ta pasta tam vaazne nejni pro srandu...
asi nezbyde nic jineho nez tam nahnaacat novou -))

...pro zajimavost ted jsem se tu asi 2 dny plaacal s nejakyym duronem asi 1G ... bezel a tuhnul ... a tak ... kdyz se neflaakal hral senekam
k 90ti ... troska pasty a spokojene si funi asi na 50ti

s pozdravem arpanet