OT?: Bitstream Vera fonty s ceskymi znaky

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pondělí Březen 29 12:36:37 CEST 2004

Abytecna prace to jiste nebyla, jen si dejte pozor, aby se ty doplneny
fonty nejmenovaly Bitsream Vera Sans. Nebo kontaktujte vyrobce a zkuste
to nejak protlacit u nich. Ja jsem jim pred casem psal, ale nenamahali
se ani odpovedet.

Libor