mazaní spamu definováných spamassassinem

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Březen 29 12:39:14 CEST 2004

On Mon, Mar 29, 2004 at 12:36:55PM +0200, jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:
> Dobrý den,
> chtěl bych se zeptat, potřebuji přesměrovat popřípadě mazat označené maily
> jako Spam. Našel jsem v konferenci, že má toto napsat do
> procmailrc
> :0
> spam
>
> ale procmailrc nemohu najít. Používám sendmail, a RH8.

~/.procmailrc nebo globalni /etc/procmailrc (pozor - zde to neni tak
jednoduche).

(tj. soubor procmailrc, ktery mate v domacim adresari a zacina teckou)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz