hromadný tisk obrázků

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pondělí Březen 29 22:51:36 CEST 2004

Jaroslav Hunka napsal(a):

>Zdravim,
>
>Mam nasledujici problem, potreboval bych tisknout obsahy adresaru (treba /home/user1/documents/fotky/album1), ktere obsahuji jen obrazky stazene z digitalniho fotoaparatu. Tyto fotky bych rad hromadne vytistil - tedy podle nejakeho vzoru (nastaveni), napr - kazdou na samostatnou A4-ku tak - ze obrazek bude na lezato co nejvice nahore (takze pod nim zbyde jeste polovina strany A4 volna), nebo na celoA5-ku (a nebo jinak).
> [...]
Zkousel jsem rozchodit pres wine Zoner Media Explorer, ktery je na to
naprosto perfektni. Castecne se zadarilo - ma "jen" problemy se
zobrazovanim nahledu a s dialogy pro prochazeni disku. Kdyz si ale date
vsechny fotky do jednoho adresare a Ctrl-A oznacite vsechny nahledy
(fyzicky vsak neviditelne), melo by to i tisknout - ja zkousel hromadnou
upravu expozice, coz jsem v zadnem linuxovem programu (zatim) nenasel.
Ruzne hromadne upravy ano, ale primo expozice tak, jak to dela ZME, to
zatim ne...  Skoda, ze ZME neportuji na linux, klidne bych to i koupil
(tak jak mam koupenou Home v5)
M.