SAMBA 3 a parametr "time server"

Filip Jirsák Filip.Jirsak na gymnacel.cz
Úterý Březen 30 11:32:13 CEST 2004

>	Zkoušel jste dát (já vím, měl by to být default) time server = no ?
>Já ano a přesto mi SAMBA na net time bez problémů odpovídá. Takže možná je
>to chyba konfigurace SAMBy (ale letitá, takhle to fungovalo před pěti lety
>taky) a já hlupák v tom hledám nějaké hlubší věci...

Podle dokumentace:

time server (G)

    This parameter determines if nmbd(8)
    <cid:part1.08040306.04020506 na gymnacel.cz> advertises itself as a
    time server to Windows clients.

takže odpovídá asi vždy, tohle určuje jen zda tato služba bude
oznamována Windows.

>	To je také řešení, i když já bych použil windowsí "shell" (proč
>python ?). Taky by to šlo spouštět jako naplánovaná úloha - nejlépe pod
>administrátorem. Ale všechno to je poněkud administrátorsky nepohodlné.

Python už stejně všude mám nainstalovaný (má přeci jen více možností než
windowsovské "shelly"). Naplánovanou úlohu zase těžko nastavím
automaticky (teoreticky asi ano, ale programovat COM komponenty ze
skriptů není zrovna moje hobby).

Filip Jirsák