postgres a vysoky load.

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 30 11:51:17 CEST 2004

On Tue, Mar 30, 2004 at 10:03:35AM +0200, bl wrote:
> Mam postgres ktory znicoho nic zacal mat velke naroky na procesorovy

 "znicoho nic" neexituje :-)

> cas. a to az tak ze napriklad radius ktory ma data v DB nieje schopny
> dostatocne rychlo odpovedat a nejde sa voci nemu autentifikovat z cisca.
> tiez tam ma svoje informacie mail server ale tomu nastastie dlhe
> odpovede zatial nevadia.

 Obavam se, ze  vzhledem k informacim co jste poslal  vam hned tak nikdo
 neporadi. Asi bude  treba rict co  ten PostgreSQL dela, jak  velke jsou
 DB, pouzivate-li  v dotazech indexy,  jaky je typicky SQL  dotaz, kolik
 mate connections a jak  jste treba prisel na to ze je to  CPU a ne disk
 apod..

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>